Viden om Tryksagsomdeling hos Visible.dk – Hvad er Tryksagsomdeling?

Trygsagsomdeling – mere end blot at få en trygsag ind ad brevsprækken

Trygsagsomdeling omfatter i dag mange forskellige måder at få sit budskab ud på:
• Pakketransport og -omdeling
• Pakning
• Reklamedistribution
• Adressering
• Databaseadministration
• Falsning
• Foliering
• Forsendelser, adresseløse, pakning af
• Iklæbning
• Kampagnestyring
• Kontraktdistribution
• Lagerstyringer
• Navnetiltrykning
• Nummerering
• Ordrehåndtering
• Pakning, adresseløse forsendelser
• Specialpakning
• Transport, indland
• Transport, udland

Trygsagsomdeling er din start på en dialog med en mulig kunde. Afsenderen har noget at tilbyde.

Er tilbuddet interessant, gi'r det respons. Men forudsætningen for respons er, at tilbuddet når helt ud til kunden.

Trygsagsomdeling sørger hver uge for, at millioner af tryksager når frem til de danske husstande flere gange om ugen, året rundt. Trygsagsomdeling er essentiel for en lang række af Danmarks ledende detail- og servicevirksomheder, bl.a. supermarkeder, byggemarkeder, radio/TV, tøj/mode- og hvidevarekæder. Trygsagsomdeling skal nå hele Danmark rundt, derfor betyder det noget for omdelingen af din trygsag, at din trygsagsomdeling bliver udført af firmaer med lokalkendte omdelere, som er en del af det lokale samfund. Trygsagsomdelerne skal kende hvert gade- og bynavn med hver eneste by i Danmark. Det er din garanti for, at din trygsag kommer helt frem til forbrugerne på deres bopæl. Herved opnås større fleksibilitet med hensyn til materialets form og omfang samt til geografisk område.

Trygsagsomdeling varetages af virksomheder, der ofte er ejet af distriktsaviser og dagblade. De har siden distriktsavisernes start for mange år siden stået for distributionen og har udviklet sig sammen med den stigende mængde af husstandsomdelte tryksager. Så de ved, hvor dine kunder bor. Trygsagsomdeling er især for virksomheder med et stort informations- og reklamebehov, der ofte vælger at få distribueret egne tryksager. Men alle virksomheder kan have brug for at få omdelt trygsager, også mange helt lokale butikker, hvor nogle få hundrede tryksager er en vigtig del af markedsføringen. Trygsagsomdeling skaber stor interesse hos modtagerne for de omdelte trygsager.

Trygsagsomdeling kan også tilpasses en række kundespecifikke distributionsformer udover omdeling af adresseløse tryksager og aviser. Denne distributionsform henvender sig til kunder, der ønsker omdeling af en adresseløs tryksag eller avis til samtlige husstande i et geografisk defineret område. Trygsagsomdeling kan være selektiv adresseløs reklameomdeling til grupper af husstande med en ensartet demografisk profil. Ved udvælgelse efter kriterier, som f.eks. køn, alder, boligforhold, indtægt og erhverv, interesser og købsaktivitet, kan du komme i kontakt med kunder i lige netop de geografiske områder, hvor koncentrationen af din målgruppe er størst.

Trygsagsomdeling i udvalgte områder giver dit budskab den størst mulige målrettethed.

Samtidig begrænses kundernes tryk- og distributionsomkostninger Trygsagsomdeling kan målrettes via analyser af husstandskarakteristika i et givet område. Analyserne har til formål at øge udbyttet af kundens markedsføring og understøtter tillige den distributions-orienterede del af selskabet. Analyserne omfatter:

• Kundeanalyser
• Områdeanalyser
• Kampagneanalyser

Målgruppe- og segmentanalyse foretages via edb-samkøring af databaser, oplysninger fra Danmarks Statistik samt eventuelt kundens egen kundedatabase. Trygsagsomdelingen foregår på baggrund af de analyser og følger den kortlagte profil på et givet kundesegment eller identificere et statistisk repræsentativt testområde, hvor kunden kan afprøve en salgsbrochures gennemslagskraft, før en større kampagne iværksættes.

Trygsagsomdeling kan gøre en forskel for din virksomhed:

• Synlighed i hele landet
• Synlighed lokalt
• Synlighed og genkendelse hos alle potentielle kunder
• Synlighed og genkendelse hos særligt udvalgte kundesegmenter

forside
 

 Forside

 
  Brugernavn:

  Password
:
   Glemt Password?
 Opret firmaprofil
 Læs betingelserne

   Aktuelle tilbud
   Artikelbase
   Billedbank
   Brugtmarked
   Debat Forum
   Downloads
   Guides
   Farver og Mål
   Jobmarked
   Kalenderen
   Medieinformation
   Medie Jura
   Netradio / Net-TV
   Nyheder / Presse
   Nyheds feeds
   Oplysningen
   Produktkatalog
   Sig din mening
   SMS Marketing
   Tilmeld nyhedsbrev
   Tips og tricks
   Verdens aviser
   Viden Om:

Audio, video og film
Bureauer
Distribution
Budcentraler
Distributionscentraler
Eksprestransport
Flyttefirmaer
Tryksagsomdeling
Vognmænd
Efterbehandling
Emballage m. tryk
Events
Formidling
Indretning, inventar
Internet / IT
Kreativ produktion
Kurser, foredrag
Medier
Messer, udstillinger
Pap, papir, plast
Profilreklame
Tryk, print, kopi
Udendørsreklame

ForsideDistribution>Tryksagsomdeling





Viden om Tryksagsomdeling hos Visible.dk – Hvad er Tryksagsomdeling?

Trygsagsomdeling – mere end blot at få en trygsag ind ad brevsprækken

Trygsagsomdeling omfatter i dag mange forskellige måder at få sit budskab ud på:
• Pakketransport og -omdeling
• Pakning
• Reklamedistribution
• Adressering
• Databaseadministration
• Falsning
• Foliering
• Forsendelser, adresseløse, pakning af
• Iklæbning
• Kampagnestyring
• Kontraktdistribution
• Lagerstyringer
• Navnetiltrykning
• Nummerering
• Ordrehåndtering
• Pakning, adresseløse forsendelser
• Specialpakning
• Transport, indland
• Transport, udland

Trygsagsomdeling er din start på en dialog med en mulig kunde. Afsenderen har noget at tilbyde.

Er tilbuddet interessant, gi'r det respons. Men forudsætningen for respons er, at tilbuddet når helt ud til kunden.

Trygsagsomdeling sørger hver uge for, at millioner af tryksager når frem til de danske husstande flere gange om ugen, året rundt. Trygsagsomdeling er essentiel for en lang række af Danmarks ledende detail- og servicevirksomheder, bl.a. supermarkeder, byggemarkeder, radio/TV, tøj/mode- og hvidevarekæder. Trygsagsomdeling skal nå hele Danmark rundt, derfor betyder det noget for omdelingen af din trygsag, at din trygsagsomdeling bliver udført af firmaer med lokalkendte omdelere, som er en del af det lokale samfund. Trygsagsomdelerne skal kende hvert gade- og bynavn med hver eneste by i Danmark. Det er din garanti for, at din trygsag kommer helt frem til forbrugerne på deres bopæl. Herved opnås større fleksibilitet med hensyn til materialets form og omfang samt til geografisk område.

Trygsagsomdeling varetages af virksomheder, der ofte er ejet af distriktsaviser og dagblade. De har siden distriktsavisernes start for mange år siden stået for distributionen og har udviklet sig sammen med den stigende mængde af husstandsomdelte tryksager. Så de ved, hvor dine kunder bor. Trygsagsomdeling er især for virksomheder med et stort informations- og reklamebehov, der ofte vælger at få distribueret egne tryksager. Men alle virksomheder kan have brug for at få omdelt trygsager, også mange helt lokale butikker, hvor nogle få hundrede tryksager er en vigtig del af markedsføringen. Trygsagsomdeling skaber stor interesse hos modtagerne for de omdelte trygsager.

Trygsagsomdeling kan også tilpasses en række kundespecifikke distributionsformer udover omdeling af adresseløse tryksager og aviser. Denne distributionsform henvender sig til kunder, der ønsker omdeling af en adresseløs tryksag eller avis til samtlige husstande i et geografisk defineret område. Trygsagsomdeling kan være selektiv adresseløs reklameomdeling til grupper af husstande med en ensartet demografisk profil. Ved udvælgelse efter kriterier, som f.eks. køn, alder, boligforhold, indtægt og erhverv, interesser og købsaktivitet, kan du komme i kontakt med kunder i lige netop de geografiske områder, hvor koncentrationen af din målgruppe er størst.

Trygsagsomdeling i udvalgte områder giver dit budskab den størst mulige målrettethed.

Samtidig begrænses kundernes tryk- og distributionsomkostninger Trygsagsomdeling kan målrettes via analyser af husstandskarakteristika i et givet område. Analyserne har til formål at øge udbyttet af kundens markedsføring og understøtter tillige den distributions-orienterede del af selskabet. Analyserne omfatter:

• Kundeanalyser
• Områdeanalyser
• Kampagneanalyser

Målgruppe- og segmentanalyse foretages via edb-samkøring af databaser, oplysninger fra Danmarks Statistik samt eventuelt kundens egen kundedatabase. Trygsagsomdelingen foregår på baggrund af de analyser og følger den kortlagte profil på et givet kundesegment eller identificere et statistisk repræsentativt testområde, hvor kunden kan afprøve en salgsbrochures gennemslagskraft, før en større kampagne iværksættes.

Trygsagsomdeling kan gøre en forskel for din virksomhed:

• Synlighed i hele landet
• Synlighed lokalt
• Synlighed og genkendelse hos alle potentielle kunder
• Synlighed og genkendelse hos særligt udvalgte kundesegmenter


[ Tilbage ]

RELATEREDE EMNER


 

Hele sætning Alle ord
 


© visible 2004 | dansk-reklameguide.dk